szukaj:

    Menu główne

Strona główna
KALENDARIUM
Logowanie
Rekomenduj Nas
Kontakt
KARCZMA
Artykuły
Dzwięki różne...
Mundury
Download
Malarstwo PL
Malarstwo USA
Galeria
Tapety
Linki
Nasz Baner!
DirectDrawError

    Kozacy

Nacje
Jednostki
Budowle
Bronie
Strategie
Klawiszologia
Problemy z win XP
Kody
FORUM
Dodatki
Antologia
Mod HH
Mod OC
Mod1
Mod Imperia

    Kozacy 2

Ogólnie
Battle for Europe
Prasa o Kozakach 2
Nacje i Jednostki
Parametry Jednostek
Budowle
Animacje 3D
FORUM
Galeria
Strategie
FILMOTEKA
Klawiszologia
Kody
Edytor
Wymagania
Wskazówki
Firewall i Router
Pomoc techniczna
Łatka 1.1
Łatka 1.2
DEMO
Nowe Mapy
CZARNA LISTA
Iron Man Mod
18 Century Mod

    Podbój Ameryki

Nacje
Jednostki
Budowle
ANIMACJE
SOLUCJE AC
Klawiszologia
Kody
FORUM
American Conquest
Fight Back
AC/FB Galeria
M&S mod
M&S Galeria
Punic War Mod
Punic War Galeria

DIVIDED NATION
Nacje AC: DN
Jednostki AC: DN
Budowle AC: DN
Marynarka Wojenna
Modele 3D AC: DN
MAPY AC: DN
Prasa o AC:DN
DN Galeria
Patch 1.86
AC: DN Editor Mod
Sons of Liberaty
Franco-Prussian Mod
American Civil War

EW Napoleonica
- Nacje EW
- Jednostki EW
- Artyleria EW
- Budowle EW
- Modele3D EW
- Modele3D Budynki
- EW Galeria
EW II
- Nacje
- Jednostki
- Budowle
- Modele 3D
EW II Galeria


Musket & Sword Mod

MOD MUSKET & SWORD





Mod Musket & Sword dostępny jest dla gry American Conquest: Fight Back


Mod Musket & Sword - mod ten to wynik zmieszania Cossacks'a z American Conquest: Fight Back'iem.
W modzie tym występują wszystkie opcje z obu gier - system morale, rozmaitość żołnierzy, technologie, ekonomia itd.
W modzie tym zostało wprowadzone nowe "drzewo wynalazków" dla wszystkich narodów. Każdy naród będzie podróżował przez trzy różne epoki: późne średniowiecze, odrodzenie i oświecenie. Oczywiście grając każdą nacją będziemy zaczynać od najwcześniejszego wieku czyli późnego średniowiecza.

Późne Średniowiecze

Budynki dostępne w Późnym Średniowieczu:
Town Hall
Storehouse
Mill
Mines (kamień max 200 chłopów, żelazo, węgiel i złoto 30 chłopów + 95 poprzez ulepszenia)
Church
Blacksmith
Dewelling
Fortress (baza wojskowa, w której na pierwszym piętrze jest trenowana piechota a na drugim ciężka kawaleria, w bazie tworzyć można też artylerię)
W czasie Późnego Średniowiecza możemy tworzyć takie jednostki: pikeman, swordsmen (tylko niektóre narody), crosbowman (jeżeli nie mamy swordsmen'ów), axeman (Francja), longbowman (Anglia), 16c musketeers/harquebusiers.
Można też tworzyć ciężką kawalerię oraz oficerów.
Market
Walls/Palisades
Blockhouse

Renesans

Nowe jednostki w tym wieku to Dragoon 17c Musketeers (trenowani w budynku Fortress)
W epoce Renesansu nie mamy żadnych nowych budynków.

Epoka Odrodzenia przynosi nam ze sobą dostęp do wszystkich ulepszeń (balon, ulepszenia bagnetu, prochu, ognia, armat, dokładności strzelców, obrony jednostek, młyna)
Z jednostek pojawiają się: 18c Dragoon i Cuirasser (obie występują w budynku Fortress)

Odrodzenie

Dostępne budynki w Odrodzeniu:
18c Barracks (można trenować nową piechotę (18c pikeman, Fusiliers, Grenaders; kilka narodów ma specjalną jednostkę piechoty jak Chasseur albo Highlander; dostępni także nowi oficerowie
Stable (można trenować lekką i szybką kawalerie - Hussar i 18c Dragoon; dostępni również Mounted Officer i Flagbearer.

Nacje
Wszystkie nacje są unikalne, posiadają wady i zalety, wszystko jest dobrze zrównoważone. Do dyspozycji w Mod Musket & Sword mamy 13 nacji:

Hiszpania
Prusy
Francja
Piemont
Polska
Rosja
Państwo Kościelne
Szwecja
Holandia
Bizancjum
Imperium Otomańskie
Anglia
Austria

Bizancjum i Imperium Otomańskie będą unikalnymi nacjami pośród innymi narodami. Państwa te nie będą posiadały epoki Renesansu i Odrodzenia. Wszystkie jednostki i technologie będą występowały w epoce Późnego Średniowiecza.








Czas generowania strony: 0.01s |