Might and Magic: Heroes VI
Sztab VVeteranów
Tytuł: Might and Magic: Heroes VI
Producent: Black Hole Games
Dystrybutor: Ubisoft
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2011-10-13
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Might and Magic: Heroes VI
Producent: Black Hole Games
Dystrybutor: Ubisoft
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2011-10-13
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Niezmieniony pozostaje trzon rozgrywki. Jak zawsze rozpoczynamy z zamkiem i bohaterem-dowódcą, który przewodzi armiom złożonym z różnorakich bestii. Ich rodowodów można doszukiwać się tak w greckiej mitologii, jak i w powieściach imć Tolkiena. W praktyce bohater jeździ po mapce, walczy z potworami, zdobywa surowce, rozbudowuje zamek, powiększa armię, zdobywa nowe zdolności, walczy z potworami, powiększa armię, uczy się czarów, walczy z innymi bohaterami, zdobywa nowe zamki... itd.
Prędzej czy później musi dojść do walki. Te, toczone są na planszy podzielonej na kwadraty. Tym, co od razu rzuca się w oczy jest powrót do klasycznego trybu turowego. Nowinką będą losowo umiejscowione na planszy i dające określone bonusy pola specjalne. Nie zabraknie wśród nich ani zadających obrażenia pułapek, ani totemów rzucających zaklęcia wzmacniające ani miejsc regenerujących manę bohatera.
Prędzej czy później musi dojść do walki. Te, toczone są na planszy podzielonej na kwadraty. Tym, co od razu rzuca się w oczy jest powrót do klasycznego trybu turowego. Nowinką będą losowo umiejscowione na planszy i dające określone bonusy pola specjalne. Nie zabraknie wśród nich ani zadających obrażenia pułapek, ani totemów rzucających zaklęcia wzmacniające ani miejsc regenerujących manę bohatera.